政治家和选举,投票自由和积极参与民主,为改变而投票全民投票在线
People's Mujahedin of Iran

West uses MKO terrorists to intimidate Press TV in London

People's Mujahedin of Iran 34%

button ElectionsMeter.com

UK paper calls Press TV 'enemy within'
Some British right-wing media, including a pro-Zionist newspaper, plan to aid Ofcom to mount pressure on Press TV, in line with the UK government's measures against the Iranian English-language news channel.

Media giant Rupert Murdoch's newspaper, The Sunday Times, is among the media supporting Ofcom plan to put more pressure on Press TV.
In an article published on the paper, they tried to demonstrate a complete one sided image of Press TV to distort the facts for prompting more pressure on the Iranian news channel.
The writer of the article, considering himself as a judge and before giving any facts, described Press TV as the “domestic enemy,” accusing the Iranian news channel of broadcasting unfair images of Britain.

Dipesh Gadher, 36, who became the deputy news editor at the paper in 2008, has accused Press TV of adapting non-professional news-writing regulations.
This is while Gadher has ignored the definite rules of free and fair journalism. He could not give any documented facts for his claims against Press TV, and could not even name those he claimed to be the Foreign Ministry's officials.

Presenting fake statistics and distorting the documented facts on Press TV are visible all through his politically motivated article.
The administrative documents could easily dismiss Gadher's claims that Press TV's British. presenter George Galloway is paid 25,000 pounds a month and that Press TV Ltd -- a firm which makes programs for the channel -- had £2.7 million in savings.

...

 

 

Source: pars-iran.com


fabo -
标示no spam

ElectionsMeter 不对评论的内容负责。请您参考发表该评论的用户和作者。任何在ElectionsMeter 发布的评论都有包含原始的作者名字。用户必须遵守关于著作权限的相关规定。请您参阅我们网站上公布的相关政策。

 
load menu